Telefonos ügyfélszolgálat
- Részletek
- Közzétéve: 2014. december 01. hétfő, 11:00
Az „Avar Ajka" Nonprofit Kft. 2014. december 04-től új szolgáltatásként önálló telefonos ügyfélszolgálattal is ügyfelei rendelkezésére áll. A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat, a személyes ügyfélszolgálattal egy időben, az alábbi táblázatban szereplő nyitva tartási időben hívható:
Hétfő | 08:00-14:00 |
Kedd | 08:00-14:00 |
Szerda | 07:00-19:00 |
Csütörtök | 08:00-14:00 |
Péntek | 08:00-12:00 |
Telefonszáma: 06 - 88 / 748 – 038
A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések minden esetben digitális rögzítő eszköz segítségével rögzítésre kerülnek. A rögzített hívások 5 évig kerülnek tárolásra, és a beszélgetés során egyeztetett egyedi kód alapján, a tárolás ideje alatt bármikor visszakereshetőek, és az ügyfél kérésére díjmentesen rendelkezésére bocsátható.
Társaságunk a telefonos ügyfélszolgálatát a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben foglaltaknak megfelelően üzemelteti.
Telefonon történő ügyintézésre kizárólag a hívó fél minden kétséget kizáró beazonosítása után van lehetőség, így kérjük, ügyintézéshez készítsék elő hulladékgazdálkodási számlájukat, és az ügyintéző kérésére az ügyfélkódot bediktálni szíveskedjenek. Abban az esetben, ha a hívó fél nem azonosítható be minden kétséget kizáró módon, úgy ügyintézőink kizárólag általános tájékoztatást tudnak adni.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetőség van ügyfélszolgálati irodánkban való személyes ügyintézési időpont foglalására is.
A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat bevezetését törvényi kötelezettségeink teljesítésén túlmenően, ügyfeleink ügyintézési lehetőségeinek bővítése, ügyfélszolgálatunk könnyebb elérhetősége érdekében történt.
Együtt többet tehetünk környezetünk megóvásáért!