Teljessé vált a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszer az „AVAR AJKA” Nonprofit Kft közszolgáltatási területén.
- Részletek
- Közzétéve: 2016. július 14. csütörtök, 12:41
2016. július 08-án befejeződött az „AVAR AJKA” Nonprofit Kft. közszolgáltatási területén a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszer bevezetése. Az Ajkán már több éve jól működő rendszer kiterjesztése, az elmúlt év októberében kezdődött el a közszolgáltatási területünkhöz tartozó falvakban.
A szelektív hulladékgyűjtési rendszer elemeként az erre jogosult ingatlanhasználók, egy darab sárga matricával ellátott edényt kaptak, melyen az edénybe helyezhető anyagok felsorolása és képe látható.
Az igények felmérésében és az edények osztásában komoly segítséget jelentettek a falvak polgármesterei, jegyzői és a közös hivatalok munkatársai, falugazdászok, akik az általunk kiszállított edényeket a lakosságnak közvetlenül kiosztották.
A hulladékok begyűjtésére egy új járat került kialakításra, melynek csak a házhoz menő hulladékok begyűjtése a feladata. Ennek eredményeként három új munkahely jött létre társaságunknál.
Az első körben a 47 településen több mint 2 000 db edény került kiosztásra. Abban az esetben, ha valaki nem igényelt edényt, de a jövőben szeretne bekapcsolódni a házhoz menőn szelektív csomagolási hulladék gyűjtésbe, akkor keresse Ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.
Szelektív gyűjtőedényt az igényelhet, aki rendelkezik közszolgáltatási szerződéssel, nincs díjhátraléka. Az edény átvételekor egy átvételi elismervényt állítunk ki melyen az átvevő tájékoztatást kap az edény használatával kapcsolatos tudnivalókról, az abban gyűjthető hulladékok köréről.
Munkatársaink figyelemmel kísérik az edények használatát. Ott ahol azt tapasztaljuk, hogy az Ügyfél három egymást követő hónapban nem veszi igénybe a szolgáltatást ott, levélben felhívjuk az edény használatára, illetve lehetőséget biztosítunk arra, hogy ha nem kívánja az edényt használni, akkor azt az ügyfélszolgálatunkon ügyfélfogadási időben vissza is adhatja.